29 Ağustos 2016 Pazartesi

Mustafa Tuğra Bebeğin Kundakta Bebek Magnetleri

Mustafa Tuğra bebek için kundakta bebek magnetlerimin erkek versiyonunu hazırladım. Uzun zamandır mavisi yok mu diye soruluyordu, sipariş almasam bile yapmaya karar vermiştim. Tam bu sırada Hatice hanım oğlu için 25 adet sipariş verdi :) Çok hızlı bir şekilde hazırlayıp İzmir'e yolcu ettim.
Kız bebek versiyonunda olduğu gibi, 3 farklı model erkek bebekler için de geçerli.
Gülen kundakta bebekler...
Boncuklu kundakta bebekler..
Uyuyan kundakta bebekler..
Bunlar da annesinin Mustafa Tuğra için tasarladığım etiketler arasından seçtiği etiketlerimiz.

Umarım sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir Mustafa Tuğra bebek. Bu ürünleri hazırlamak benim için büyük bir zevkti. Güzel günlerde, keyifle kullanılmalarını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder